23 Nisan 2009 Perşembe

Akaydın'ın En Büyük Hayali Milli Eğitim Bakanı Olmak

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Antalya Büyükşehir Belediye Başkanlığı koltuğuna temsili olarak Mehmet Kesikci İlköğretim Okulu öğrencisi Zehra Eylül Kök geçti. Kök, "Antalya'nın ulaşım sorununu çözeceğim." dedi. Eğitimin önemini vurgulayan Mustafa Akaydın ise en büyük hayalinin Milli Eğitim Bakanı görevini yapmak olduğunu söyledi.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın'ın koltuğunu devralan Zehra Kök, eğitime daha fazla destek verilmesini istedi. Antalya'nın sorunlarını da dile getiren temsili başkan Kök, "Antalya'nın ilk başta ulaşım sorununu çözmek istiyorum. Bütün kent halkı tramvaydan şikayetçi. İlk önce bu sorunu çözmek istiyorum. İkinci olarak da ülkemizin ve özellikle Antalya'nın betonlaşmasını önlemek istemiyorum. Eski Antalya günlerinde olduğu gibi bu kentin turunç ve portakal çiçekleri kokmasını istiyorum." diye konuştu.

Temsili başkanın tespitlerine karşın Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Akaydın, 23 Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın önemine değindi. Atatürk'ün dünyada eşi ve benzeri olmayan bir lider olduğuna vurgu yapan Akaydın, diktatörlüğün en rahat yapılacağı zamanlarda bile millet iradesine dayanmayan kararlar almadığını söyledi. Eğitimin son derece önemli olduğunu kaydeden Akaydın, "Şimdi bana sorsalar yönetici olarak hangi görevi istesiniz diye. Hiç tereddüt etmeden Milli Eğitim Bakanlığı derim. Çünkü eğitimin başı orası ve eğitim çok önemli." şeklinde konuştu.

Akaydın, kentin sorunlarına yönelik tespitler üzerine de şunları söyledi: "Benim de aklımdan aynı şeyler geçiyor. 30 yıldır Antalyalıyım. Kızımız doğru söyledi. Bu şehir daha önce de çok güzel kokuyordu. Şimdi koku tamamen yok oldu diyemeyiz, ama yok olma seviyesinde. Antalya'nın en önemli sorunu betonlaşmadır. Ama ne yazık ki halk buna direnmiyor. En vahim olan sorunlardan biri de ulaşım. Bunu da düzeltmek zaman alacak. Radikal alınan kararlar kolay düzeltilmiyor. Halk bize bu sorumluluğu verdi. Bu sorunu biz de halledeceğiz."

Akaydın, daha sonra temsili olarak yerine geçen Zehra Eylül Kök'e hediye takdim etti. Okul müdürü ve öğretmeni ile birlikte anı fotoğrafı çektirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder